Любимецът на публиката, Джони Деп, подписа най-скъпия договор за реклама на мъжки парфюми в историята, информира БТА, цитирайки „Варайъти“.
Източник на медията споделя, че компанията „Диор“ е направила „златна“ сделка с актьора за три години, чиато стойност е 20 млн. долара.
Все още няма официално потвърждение нито от страна на компанията, нито от страна на Джони Деп.
Припомняме, че Деп беше рекламно лице на парфюма „Dior Sauvage“. Според главния изпълнителен директор на LVMH и собственик на марката „Диор“, Бернар Арно, жизиятат на Деп е главната причина за невероятния успех на „Dior Sauvage“.
Известно е и, че компаниите „Дисни“ и „Уорнър Брос“ прекратиха договорните си отношения с актьора по време на съдебните дела между Деп Амбър Хърд,. От LVMH обаче подкрепиха актьора. Рекламите на парфюма не спряха да се излъчват по време на съдебната сага.
Всички си спомнят как Джони Деп осъди бившата си съпруга за клеветническа публикация във „Вашингтон Пост“. В нея Амбър Хърд се определи като „известно лице, жертва на домашно насилие“. Деп заведе иск, в който се казва, че обвиненията на бившата му са му коствали десетки милиони долари от пропуснати възможности за работа.